اصلاح طرح لبخند

زمانی برای لبخند دوباره

اصلاح طرح لبخند چیست؟

اگر از ظاهر دندان‌های خود ناراضی هستید، آنها را پنهان نکنید! با کمک اصلاح طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی قدس لبخند خود را در آغوش بگیرید. اصلاح طرح لبخند ترکیبی از انواع خدمات دندانپزشکی برای کمک به بیماران برای رسیدن به لبخند متقارن و رؤیاهای خود است.

ما در کلینیک دندانپزشکی قدس هم زیبایی و هم عملکرد دندان‌های بیماران خود را با تغییر شکل لبخند هدفمند و سفارشی بهبود می‌بخشیم. اگر مطمئن نیستید که طرح لبخند برای شما مناسب است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در ادامه لیستی از برخی از سؤالات متداول اصلاح طرح لبخند آورده شده است:

اصلاح طرح لبخند چه کاری انجام می‌دهد؟

اصلاح طرح لبخند می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشکلات زیبایی دندان را اصلاح کند. مراحل و نتایج مورد نظر تغییر لبخند، نیازهای منحصر به فرد و اهداف شخصی هر بیمار را منعکس می‌کند. ما در کلینیک دندانپزشکی قدس، سن، جنس، و ویژگی‌های منحصر به فرد صورت هر بیمار را هنگام اصلاح طرح لبخند در نظر می‌گیریم.

اصلاح طرح لبخند می‌تواند:

  1. دندان‌ها را سفید و درخشان کند.
  2. تراز دندان‌ها را متعادل کند.
  3. ارتفاع و عرض دندان‌های جلویی را یکسان کند.
  4. با اصلاح طرح لبخند دندان‌های بهتری داشته باشید.
  5. عملکرد دندان را تقویت کند.
  6. کمک کند لبخند بیماران با لب‌هایشان تناسب داشته باشد.
  7. کاهش خطر پوسیدگی دندان، بیماری لثه و عفونت
  8. افزایش چشمگیر اعتماد به نفس بیمار
  9. کمک کند صورت را جوان‌تر و سالم‌تر نشان دهید.

گزینه‌ مناسب اصلاح طرح لبخند من چیست؟

یک طرح سفارشی اصلاح طرح لبخند می‌تواند شامل موارد زیر باشد اما محدود به این موارد نیست: اینویزیلاین، سفید کردن دندان، روکش‌های دندان، لمینت سرامیکی، روکش کامپوزیت، ایمپلنت‌ دندان، کانتورینگ لثه و کامپوزیت. ما در کلینیک دندانپزشکی قدس برای ارزیابی پرونده شما، بحث در مورد اهداف شما و گزینه‌های درمانی که برای شما مناسب‌تر است، زمان ویژه ای را اختصاص می دهیم .

چه کسی کاندیدای خوب برای اصلاح طرح لبخند است؟

اگر دندان‌هایتان تغییر رنگ داده، شکسته یا ترک خورده است، کاندیدای مناسبی برای اصلاح طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی قدس هستید. افرادی که چند دندان خود را از دست داده‌اند نیز کاندید ایداه آلی برای طراحی لبخند هستند. داوطلبان طراحی لبخند باید تمام دندان‌های دائمی خود را داشته باشند. چه به دنبال بهبود چند دندان یا کل دهان خود باشید. متخصصان کلینیک دندانپزشکی قدس تخصص و طیف وسیعی از راه‌حل‌های دندانپزشکی با کیفیت را ارائه می دهند.

کدام گزینه‌های طراحی لبخند برای من مناسب است؟

متخصصان ما در طول مشاوره اولیه در کلینیک دندانپزشکی قدس شرایط شما را برای اصلاح طرح لبخند تعیین می‌کند. دندانپزشک سابقه دندانپزشکی شما را ارزیابی می‌کند و نگرانی‌های فعلی شما را مورد بحث قرار می‌دهد. دندانپزشک شما و تیم ما مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و غربالگری‌ها از جمله رادیوگرافی دیجیتال، عکس‌های تشخیصی، غربالگری سرطان دهان، بررسی دهان و دندان و ارزیابی بایت را انجام خواهند داد.

اصلاح لبخند چقدر طول می‌کشد؟

طول طراحی لبخند بر اساس روش‌های انتخاب شده متغیر است. سفید کردن دندان در مطب یا کلینیک را می‌توان در کمتر از یک ساعت کامل کرد. بیماران همچنین این گزینه را دارند که جرمگیری یا معاینه بیماری لثه را با درمان طرح لبخند خود ترکیب کنند. روش های طراحی لبخند ممکن است به‌خاطر راحتی بیمار در چندین قرار ملاقات انجام شوند یا می‌توانند در یک برنامه ریزی طولانی‌تر و جامع ترکیب شوند.

در حین طراحی لبخند چه اتفاقی می‌افتد؟

تغییر شکل لبخند اغلب به دو مرحله تقسیم می‌شود. بیماران در اولین قرار ملاقات حضور خواهند داشت که در آن برداشت از هر قالب گرفته می‌شود. اگر روکش یا کامپوزیت قرار داده شود، لمینت یا روکش موقتی معرفی می‌شود. تا به بیماران این حس را بدهد که نتایج آنها چگونه خواهد بود. اکثر کارهای دندانپزشکی معمولاً طی یک قرار ملاقات دوم انجام می‌شود. ایمپلنت‌ فوری دندان، روکش‌ها، کامپوزیت، روکش‌ها و همه کارهای دیگر اغلب در یک جلسه ترکیب می‌شوند. بیمارانی که به دنبال یک تغییر شکل لبخند در مقیاس بزرگ‌تر هستند. ممکن است به خاطر راحتی کارشان در چندین جلسه انجام شود.

چه زمانی نتایج اصلاح لبخند خود را خواهم دید؟

شما بلافاصله پس از تغییر شکل لبخند خود، بهبودهایی را در لبخند خود خواهید دید! بیمارانی که کانتورینگ لثه، ونیر یا ایمپلنت دریافت کرده‌اند ممکن است لثه‌هایشان زخم شود. در صورت لزوم، دندانپزشک در مورد داروهای مسکن با شما صحبت خواهد کرد. همه بیماران دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان را پس از تغییر شکل لبخند دریافت می‌کنند. در صورت نیاز محدودیت‌هایی در رژیم غذایی شما صورت می گیرد. برای ماندگاری بیشتر نتایج حاصل از طراحی لبخند، رعایت عادات منظم بهداشت دندان در خانه ضروری است. بیمارانی که به مراقبت از دهان در منزل و معاینات منظم دندانپزشکی توجه می کنند، تا آخر عمر از جذابیت و زییباییلبخند خود لذت خواهند برد!

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

درمان‌های طراحی لبخند به صورت سفارشی برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر بیمار طراحی شده‌اند. قیمت طراحی لبخند نسبت به روش‌هایی که بیماران تصمیم می‌گیرند در درمان خود بگنجانند بستگی دارد. هنگامی که شما و دندانپزشک روش‌های درمانی مورد نظر را تعیین کردید. قیمت گذاری دقیق خود را دریافت خواهید کرد.

آیا طرح لبخند تحت پوشش بیمه است؟

اکثر ارائه دهندگان بیمه، رویه‌های طراحی لبخند را که به مسائل زیبایی رسیدگی می‌کنند. مانند روکش‌ها برای رسیدگی به دندان شکسته جلو، پوشش نمی‌دهند. برخی از ارائه دهندگان بیمه ممکن است جنبه‌هایی از طراحی لبخند را پوشش دهند که عملکرد دندان‌ها را بهبود می‌بخشد، مانند تاج دندان، ایمپلنت و باندینگ دندان. برای کسب اطلاعات بیشتر با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرند.

متخصصان ما معتقد هستند که هر لبخندی داستانی دارد. ما مشتاق ایجاد روابط با بیماران خود هستیم و زمانی را صرف می‌کنند تا شخصاً به نیازهای دندانی هر بیمار گوش دهند تا تجربه شما را در کلینیک دندانپزشکی قدس منحصر به فرد کنند. ما نه تنها عاشق کمک به بیماران  هستیم، بلکه متعهد هستیم که زمان و خدمات خود را به بهترین شکل برای همهٔ گروه‌های سنی ارائه دهیم.

پیمایش به بالا
به بالا بروید