روکش تمام سرامیکی( زرکونیا و ای مکس)

اگر به دنبال بهترین روش درمانی هستید که دندانپزشکی مدرن در مورد روکش‌های دندانی ارائه می‌دهد، مطمئناً روکش تمام سرامیکی را انتخاب خواهید کرد. در حال حاضر بهترین روکش های جهان از نوع زیرکونیا و سرامیک E.MAX هستند. تاج‌های ساخته شده از این مواد زیبایی، کیفیت و استحکام عالی را به همراه دارند.

روکش تمام سرامیکی (زیرکونیا و ای مکس) توانایی شبیه سازی تمام قابلیت های دندان طبیعی را دارند که باعث می‌شود از نظر زیبایی بسیار ارزشمند باشند. لبخند زیبا و ماندگار شما در کلینیک دندانپزشکی قدس تضمین شده است. این دقیقاً همان چیزی است که بیماران ما هنگام مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در شهر قدس به دنبال آن هستند .

تاج‌های روکش تمام سرامیکی زیرکونیا چیست؟

 وقتی در مورد ساخت روکش تمام سرامیکی صحبت می‌کنیم، مواد زیرکونیا به بالاترین سطح آن تعلق دارد. زیرکونیا، دی اکسید زیرکونیوم است که یک اکسید فلزی سفید و پودری است. جنس این روکش ترکیبی از سرامیک هم هست و این فوق‌العاده قوی است. همچنین در برابر سایش مقاوم است و به سختی ترک می‌خورد.

این مواد زیست سازگار به دلیل استحکام بسیار شبیه به ویژگی‌های دندان طبیعی به دلیل ویژگی‌های مکانیکی آن است. با توجه به ویژگی‌های مکانیکی روکش تمام سرامیکی زیرکونیا، برای قرار دادن در دندان جلو و همچنین آسیاب است. سرامیک‌ها روی یک کلاهک سفید قرار می‌گیرند که باعث شفافیت و انکسار نور دندان طبیعی می‌شود. این یک تصویر زیبا از دندان طبیعی را تضمین می‌کند و یک لبخند درخشان را تضمین می‌کند.

تاج‌های روکش تمام سرامیکی E.MAX چیست؟

روکش تمام سرامیکی  E.MAX ساخته شده از شیشه لیتیوم دی سیلیکات است که یک سیستم تمام سرامیکی است. روکش تمام سرامیکی ‌ای مکس یکی از زیباترین گزینه‌های درمانی روکش است. در روکش تمام سرامیکی E.MAX برش و جمع شدن در دندان‌ها انجام نمی‌شود. تراش دندان حداکثر تا 1.5 میلی متر انجام می‌شود. بنابراین درمان بدون هیچ گونه آسیبی به دندان‌های طبیعی انجام می‌شود. روکش تمام سرامیکی E.MAX در 2 جلسه و هر جلسه 45 دقیقه تکمیل می‌شود. در کلینیک دندانپزشکی قدس می‌توانید توصیه‌های حرفه‌ای از پزشکان ما دریافت کنید تا بفهمید چه درمان دندانی دقیقاً در مورد شما مناسب است.

تفاوت بین روکش تمام سرامیکی تاج‌های E.MAX و زیرکونیا چیست؟

روکش تمام سرامیکی زیرکونیا برای روکش‌هایی با دندان‌های تیره توصیه می‌شود زیرا مات بودن سایه‌ها را پنهان می‌کند. هر دو روکش تمام سرامیکی E.MAX و زیرکونیا را می‌توان برای ترمیم دندان‌های شکسته یا آسیب دیده، دندان‌های به شدت پوسیده، دندان‌های از دست رفته، تغییر رنگ دندان‌ها یا دندان‌های کج استفاده کرد.

هر دو ماده روکش تمام سرامیکی می‌توانند به طور مؤثری جایگزین روکش‌های قدیمی PFM شوند که خطوط فلزی را نشان می‌دهند. هر دو ماده با تمام بافت‌های نرم و سخت زیست سازگار هستند. بزرگ‌ترین مزیت روکش E.MAX این است که فقط به روکش‌های سرامیکی محدود نمی‌شود. برعکس، از این سیستم می‌توان برای ساخت روکش‌ها، روکش‌های داخلی، روکش‌های لمینت، روکش‌های لومینر و حتی بریج‌های کوتاه دهانه برای جایگزینی دندان‌های جلویی استفاده کرد.

تاج‌های دندانی E.MAX گران قیمت‌تر از تاج‌های زیرکونیومی هستند. تاج ای مکس  در پل‌های کوتاه ترجیح داده می‌شود زیرا نمی‌تواند مقاومت مورد نیاز پل‌های طولانی را تأمین کند. در موارد نادر، تاج‌های E.MAX ممکن است با قرار دادن روی سطوح اکلوزال بشکنند. این به این دلیل است که آنها نازک هستند. با این حال، روکش‌های E.MAX برای دندان‌های قدامی مناسب‌تر هستند. اگر می‌خواهید از روکش E.MAX برای دندان‌های خلفی استفاده کنید. دندان‌های شما باید بیشتر بریده شوند تا ضخامت کافی به دست آید.

آیا E.MAX بهتر از زیرکونیا است؟

انتخاب بین E.MAX و زیرکونیوم دشوار است. هر دو نتایج درجه یک را برای طولانی مدت ارائه می‌دهند. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، E.MAX  شفاف‌تر از زیرکونیوم است و این تنها تفاوت قابل توجه بین این دو ماده است.

در کلینیک دندانپزشکی قدس دندانپزشکان ما از زیرکونیا و E.MAX هم برای دندان‌های قدامی و هم برای دندان‌های خلفی استفاده می‌کنند. اما اگر بیمار دندان‌قروچه دارد، پیشنهاد می‌کنیم زیرکونیا را انجام دهد و اگر انسداد کافی وجود داشته باشد،  E.MAX ممکن است انتخاب زیباتری باشد.

اولین انتخاب بیمارانی که برای درمان روکش دندان E.MAX در شهر قدس مراجعه می‌کنند، کلینیک دندانپزشکی قدس است. بسیاری از مراکز دندانپزشکی با فناوری پیشرفته در شهر قدس با پزشکان متخصص وجود دارد. اگر به تاج‌های E.MAX یا تاج‌های زیرکونیا علاقه‌مند هستید و در مورد درمان دندانپزشکی مورد نیاز خود مطمئن نیستید، می‌توانید عکس‌های دندانپزشکی یا اشعه ایکس خود را برای مشاوره آنلاین ارسال کنید. ما با تیم دندانپزشکی مشورت خواهیم کرد و با توصیه‌های آنها همراه با هزینه‌های مربوطه به شما پاسخ خواهیم داد.

هنگامی که تصمیم به انجام درمان دندانپزشکی خود در شهر قدس گرفتید، این فرصت را خواهید داشت که از بهترین تخصص‌ها و خدمات لذت ببرید. تمام این موارد را می‌توانید با قیمت‌های مقرون به صرفه و خدمات با کیفیت در شهر قدس دریافت کنید. می‌توانید با درمان متخصصان در محیطی سالم و تمیز به نتایج مثبت برسید. در کلینیک ما درمان تاج E.MAX یا درمان تاج زیرکونیوم شما را می‌توان در عرض 5 روز تکمیل کرد. بنابراین در نتیجه لبخندی صاف، سفید و زیبا خواهید داشت.

کلینیک دندانپزشکی شهر قدس دارای تکنولوژی استاندارد بالا و تیمی چند رشته‌ای متشکل از متخصصان است تا لبخندی بی نقص به شما هدیه دهد. این تیم توجه بیشتری به رویکرد جامع در فرآیند درمان دارد. بلکه عملکرد جویدن و صحبت کردن را نیز به همراه دارد. شما لازم نیست نگران سلامت دهان و دندان خود باشید، ما به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام خواهد داد. این روکش تمام سرامیکی تضمین کننده کیفیت زندگی شما است.

بیماران راضی که قبلاً درمان شده‌اند.

در کلینیک ما می‌توان مدرن‌ترین درمان‌ها را پیدا کرد که بر اساس نیازهای هر بیمار توسعه یافته است.

دندانپزشکان متخصص

تیم ما متشکل از متخصصان پروتز، جراحان دندان، پریودنتیست، اندودنتیست، ارتودنتیست، متخصص اطفال و دندانپزشک عمومی است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که درمان شما توسط متخصص دندانپزشکی با تجربه انجام می‌شود.

درمان کوتاه مدت – نتایج عالی!

با استفاده از آخرین فناوری CAD/CAM ما قادر به ساخت روکش‌ها و ترمیم‌ روکش تمام سرامیکی در همان روز هستیم. ما برای تمام روکش‌ها، بریج‌ها و روکش‌های دندانی خود گارانتی ارائه می‌دهیم.

گارانتی جامع

ما بالاترین کیفیت خدمات و مراقبت فردی را برای بیماران خود تضمین می‌کنیم. کیفیت خدمات در کلینیک ما بالاتر و فراتر از سایر کلینیک‌های دندانپزشکی در شهرقدس است!

پیمایش به بالا
به بالا بروید