دندانپزشکی قلعه حسن خان

کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

اشتراک گذاری

آنچه در این مقاله می‌خوانید

دندانپزشکی قلعه حسن خان برای دسترسی به خدمات بهداشتی دندان با کیفیت بالا تأسیس شده است. ما از اهمیت حیاتی بهداشت در مورد دندانپزشکی آگاه هستیم. با این آگاهی، استریلیزاسیون و ضدعفونی سطح بالا را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان اعمال می‌کنیم. در کلینیک ما علاوه بر تأثیر مثبت آرامش بخش طراحی فضا، درک خدمات دوستانه که ما به عنوان یک اصل اتخاذ می‌کنیم نیز نقش دارد.

 پلی کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان با هدف کسب موفق‌ترین نتیجه و رضایت بیماران در دندانپزشکی تأسیس شده است. تفاهم کاری متمرکز بر اخلاق انسانی و پزشکی و احترام به حرفه دندانپزشکی اساس فرهنگ سازمانی کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان را تشکیل می‌دهد.

 به همین دلیل، دندانپزشکان با تجربه‌ای وجود دارند که با پیروی از رویکردهای به روز در کلینیک ما، همواره هدفشان این است که از صلاحیت حرفه‌ای بالایی برخوردار باشند. حتی اگر کوچک‌ترین تردیدی وجود داشته باشد، پزشکان متخصص ما این مورد را به صورت علمی بررسی می‌کنند. پس از این پلتفرم که در آن نظرات مختلف بیان می‌شود، دقیق‌ترین روش درمانی روشن می‌شود.

دندانپزشکی قلعه حسن خان

ما شخصاً هر بیمار با مشکلات مختلف دندانی را که به ما مراجعه می‌کنند ارزیابی می‌کنیم و مناسب‌ترین خدمات درمانی دندان را ارائه می‌دهیم. برای مشاهده گزینه‌های درمانی که ارائه می‌دهیم، می‌توانید بخش خدمات ما را مرور کنید. علاوه بر مشکلات بهداشتی که با دندان‌های خود تجربه می‌کنید، درمان‌های زیبایی و محافظتی نیز در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان ارائه می‌دهیم. هدف ما این است که با داشتن پزشکان متخصص مجرب، رعایت کامل استانداردهای بهداشتی و تجهیزات پیشرفته، موفق‌ترین خدمات بهداشتی را در زمینه دندانپزشکی به شما ارائه دهیم.

 در کلینیک ما واقع در شهر قدس، دیدن چهره‌های خندان بیمارانمان پس از درمان، بزرگ‌ترین دلیل خوشحالی ماست. برای تعیین وقت و یا مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید.

ما از اهمیت حیاتی بهداشت در مورد دندانپزشکی آگاه هستیم. با این آگاهی، استریلیزاسیون و ضدعفونی سطح بالا را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در کلینیک‌های خود اعمال می‌کنیم.

درکلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان  برای سلامت دهان و دندان‌های شما تلاش می‌کنیم و سعی داریم در این کلینیک با ایجاد یک محیط خانوادگی دوستانه، درمانی راحت و بدون استرس را برای شما فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید  آیا روکش موقت دندان درد دارد؟

به عنوان کلینیکی که سال‌هاست در حوزه سلامت دهان و دندان فعالیت می‌کند، آسایش و سلامت بیماران یکی از دغدغه‌های اولیه ماست. در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان با محیط راحت و آرام کلینیک به شما کمک می‌کنیم بهتر و با اعتماد به نفس بیشتر لبخند بزنید.

خدمات ما در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

خدمات ما در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

برخی از درمان‌های عمومی دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان در تلاش است تا بهترین خدمات را برای سلامت دهان و دندان به شما ارائه دهد. تشخیص دهان؛ رادیولوژی؛ ایمپلنت؛ ارتودنسی (بریس)؛ پریودنتیت؛ جراحی؛ دندانپزشکی؛ پروتز و بریج؛ درمان کانال ریشه؛ درمان پر کردن؛ طراحی لبخند؛ زیبایی دندان؛ جراحی دندان عقل؛ درمان لثه؛ دندانپزشکی پیشگیری؛ لمینت (زیرکونیوم)؛ روکش سرامیکی؛ بلیچینگ (سفید کردن دندان)؛ طراحی لبخند؛ روکش زیرکونیوم

در ادامه در مورد برخی از این درمان‌ها در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان توضیح خواهیم داد:

سفیدکردن دندان

مردم به لبخند زیبا اهمیت زیادی می‌دهند. زیرا داشتن یک لبخند خوب اعتماد به نفس زیاد را نیز به همراه دارد. سفید کردن دندان؛ یک برنامه کاربردی برای از بین بردن تیرگی با ژل‌های سفید کننده از مواد رنگی، طبیعی یا غیر طبیعی است که در ساختار مینای متخلخل روی سطح دندان تشکیل شده است. داشتن دندان‌های سالم و سفید عنصری است که برای افراد اهمیت زیادی دارد. روش‌های سفید کردنی که برای داشتن دندان‌های سفید و دلخواه شما اعمال می‌شوند، امروزه توسط  دندانپزشکان انجام می‌شود.

درمان ایمپلنت

فقدان دندان بیماران با قرار دادن ریشه‌های مصنوعی با پایه تیتانیوم و سرامیکی در استخوان فک و ساخت پروتزهای ثابت یا متحرک بر روی آنها درمان می‌شود. تقریباً جایگزینی برای تمام درمان‌ها و دندان‌های از دست رفته، از یک دندان گرفته تا چندین دندان از دست رفته است. هدف از ایمپلنت؛ در مواردی که کمبود دندان وجود دارد،  خوردن و آشامیدن راحت‌تر و زیبایی بهتر برای بیماران است.

بیشتر بخوانید  زیبایی لثه

ارتودنسی

درمان ارتودنسی شاخه‌ای از علم است که به درمان مشکلاتی مانند کجی دندان و عدم تطابق فک و نامنظمی دندان‌ها می‌پردازد. در واقع ارتودنسی شاخه‌ای از دندانپزشکی است که به تشخیص، پیشگیری و اصلاح مشکلات اسکلتی و دندانی در ناحیه سروگردن می‌پردازد.

دندانپزشکی کودکان

اقدامات احتیاطی برای محافظت از کودکان در برابر پوسیدگی، دندان‌های شیری و جلوگیری از فقدان زودرس دندان در کودکان.

این اقدامات: فضا نگه‌دار دندان، فیشور سیلانت، کاربردهای فلوراید، جرم‌گیری دندان، پوسیدگی، درمان شکستگی، کشیدن دندان، کنترل و اقدامات احتیاطی

بیماری‌های فک و جراحی

کشیدن دندان، جراحی دندان نهفته، ایمپلنت، درمان شکستگی فک، تشخیص و درمان تومور فک، آبسه و کیست.

طراحی لبخند کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

هر فردی به گونه‌ای متفاوت می‌خندد و می‌توان گفت که هر کسی روش منحصر به فردی برای خندیدن دارد. لبخند که نشان دهنده خلق و خوی فرد است نیز از جمله شاخص‌هایی است که تأثیرات مهمی بر خلق‌وخو دارد. طراحی لبخند کاربردهایی است که برای به دست آوردن ظاهری طبیعی و زیبایی شناختی از دندان‌ها و لثه‌هایی که به هر دلیلی از نظر زیبایی آسیب‌دیده‌اند با در نظر گرفتن شکل صورت و نیازهای بیمار استفاده می‌شود.

دندانپزشکی زیبایی کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

این شاخه‌ای است که تمام کاربردهای مؤثر ایجاد شده برای لبخندهای زیباتر در دهان را پوشش می‌دهد. در این زمینه نیز مانند بسیاری از عرصه‌های زندگی ما جایگاه مهمی دارد.

لمینت سرامیکی کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

این ترمیم‌ها به‌ویژه روی دندان‌های قدامی اعمال می‌شوند که بیشترین محافظت را از دندان طبیعی می‌کنند، زیرا با ایجاد سایش 0.5 میلی‌متری فقط در قسمت قدامی دندان‌ها تهیه می‌شوند.

دندان‌قروچه (فشرده شدن دندان‌ها)

به عنوان یک رویکرد درمانی، پلاک شب که دستگاهی است که شب‌ها قبل از خواب روی دندان‌ها گذاشته می‌شود، برای بیمارانی که عادت به فشردن دندان‌های خود دارند، اعمال می‌شود.

مراقبت از دهان و دندان کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

مراقبت از دهان و دندان کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان

مسواک زدن منظم، معاینات منظم دندانپزشکی و تشخیص زودهنگام در پیشگیری از بیماری لثه بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  چگونه از درد دندان خلاص شویم

دندان نهفته و جراحی

دندان‌هایی که در سن رشد، در استخوان فک یا زیر لثه باقی می‌مانند، دندان نهفته نامیده می‌شوند. جراحی فک و صورت یکی از تخصص‌های دندانپزشکی است که به تشخیص و درمان بیماری‌های دهان، دندان و فک و صورت می‌پردازد.

جراحی فک و صورت در کلینیک دندانپزشکی قلعه حسن خان مشکل در جویدن یا گاز گرفتن غذا، مشکل در بلع، سایش بیش از حد دندان‌ها، درمان شکستگی در ناحیه فک و صورت، انواع مشکلات مشابه مانند کشیدن دندان‌های نهفته در کام را درمان می‌کند.

پریودنتولوژی (لثه)

پریودنتولوژی علمی است که روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های ساختارهای نگهدارنده اطراف دندان و بافت‌های دندان مانند را بررسی می‌کند.

درمان پوسیدگی

پوسیدگی دندان بیماری است که باعث تخریب بافت‌های سالم دندان می‌شود و از دندانی به دندان دیگر منتقل می‌شود و باید بدون تأخیر درمان شود.

درمان کانال ریشه

این نوعی درمان است که برای تمیز کردن باکتری‌هایی که در بافت پالپ داخل دندان تکثیر می‌شوند و دندان را تغذیه می‌کنند، استفاده می‌شود.

پروتز دندان (پروتز)

پروتزهای دندانی به دندان‌هایی گفته می‌شود که به طور ویژه برای بازیابی دندان‌هایی که فرد به دلایل مختلف از دست داده‌اند تولید می‌شود. مهم‌ترین نکاتی که در استفاده از پروتز باید در نظر گرفته شود که می‌تواند نیازهای یک یا چند دندان تا از دست دادن کامل دندان را برطرف کند. این پروتزها با دهان فرد سازگاری دارد، دارای الگوی طبیعی بوده و به راحتی قابل استفاده است.

پروتزهای ثابت

پروتزهای ثابت، پروتزهایی هستند که در صورت عدم وجود تعداد کمی دندان در دهان اعمال می‌شوند و در لابراتوارها با استفاده از قالب از قبل که توسط دندانپزشک فک و دندان‌های شما تهیه شده است؛ ساخته می‌شوند.

درمان دندان با لیزر

اختلالاتی که قبلاً با روش‌های جراحی درمان می‌شدند، اکنون با لیزر دندانپزشکی در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل رفع هستند. تیم دندانپزشکی قلعه حسن خان با پزشکان متخصص در رشته خود و درمان در محیطی آرام برای داشتن لبخندی سالم و زیبا در خدمت شماست.

اطلاعات نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

پست های مرتبط

پیمایش به بالا
به بالا بروید