کودکان

8 راه برای سرگرم کردن کودکان در دندانپزشکی

اشتراک گذاری

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگرچه درست است که دندان‌های شیری (یا ابتدایی) کودکان شما در نهایت زیر بالش آنها قرار خواهد گرفت تا پاداش از جانب پادشاه دندان (مطالعه پست وبلاگ ما درباره ایده‌های جالب پادشاه دندان) بگیرند، با این حال آنها باید همچنان مراقبت شوند! دندان‌های شیری نه تنها برای جلوگیری از تولید ترکیبات مورد علاقه باکتری‌ها که به خاطر آنها دردناک می‌شود نیاز به سلامتی دارند، بلکه چون جایی را برای دندان‌های دائمی (یا ثانویه) رزرو می‌کنند، باید به درستی مراقبت شوند. اگر این جایگاه‌ها از طریق عادت‌های خوب مسوولیت مراقبت از دندان‌ها در نظر گرفته نشوند، ممکن است بر روی رشد دندان‌های دائمی کودکان شما تاثیر بگذارند.

چگونه می‌توانید کودکان خود را قبل از مراجعه به دندانپزشک آماده کنید؟ در ادامه 8 راه برای سرگرم کردن ویزیت دندانی کودکانتان آورده شده است.

راهنمایی شماره ۱: از سن کم شروع کنید

کودکان ممکن است در سنین پایینی از چیزها ترسیده باشند. قبل از سالگرد اول کودکتان را به دندانپزشکی برای کودکان در ساوت دیویس بیاورید. شروع از سنین پایین به کودک شما کمک خواهد کرد تا به روتین دندانپزشکی عادت کند که می‌تواند از مسائل اضطراب دندان جلوگیری کند.

راهنمایی شماره ۲: شستن دندان را جذاب کنید

اگر بچه‌ها شستن دندان را به عنوان یک کاری دنبال کنند که به آنها بگویید، ممکن است از آن بترسند. در دندانپزشکی برای کودکان ساوت دیویس، ما می‌خواهیم لذت شستن دندان را به بچه‌ها بازگردانیم! طعم‌های خمیر دندان و مسواک‌های رنگارنگ ما به کودکان شما لذت بخش خواهد بود. روش دیگری برای کمک به بچه‌ها در لذت بردن از شستن دندان، خواندن آهنگ یا ساخت بازی هنگام شستن دندان‌ها است.

بیشتر بخوانید  نحوه درمان آبسه دندان با سیر

نکته شماره ۳: به عنوان یک عادت تثبیت کنید

شما باید مراقبت از دندان‌ها و لثه‌ها را به عنوان یک عادت خانوادگی تثبیت کنید. وقتی کودکان شما را با دندان‌های خود در حال شستن ببینند، به شما نمونه می‌شوند. سعی کنید یک روتین داشته باشید که در شب بتوانید با فرزندان خود دندان خود را بشویید. شستن دندان به صورت خانوادگی راهی عالی برای کمک به کودکان شما برای حفظ بهداشت دهان و دندان است.

نکته شماره ۴: بازی بازی‌های دندانپزشکی

روش خوبی برای آماده کردن کودکان شما برای دندانپزشک است، بازی کردن بازی دندانپزشک با کودکان شما است. نوبت دادن به آنها برای بودن دندانپزشک و شما برای بودن بیمار است. این روشی جذاب برای تمرین آنچه در زمان ویزیت در دفتر ما خواهد بود است. بازی کردن بازی دندانپزشک با اسباب‌بازی نیز یک روش جذاب دیگر برای جلوگیری از اضطراب کودکان در مورد ویزیت دندانپزشک است.

راهنمایی شماره ۵: به عنوان یک خانواده بروید

یکی دیگر از راه‌های کمک به فرزندتان برای احساس راحتی در زمان بازدید از دندانپزشک، زمان برگزاری بازدید خانوادگی است. فرزند کوچکتان ممکن است احساس نگرانی کمتری داشته باشد زمانی که اولویت دیدار دندانپزشک را برای خودشان برادر یا خواهر بزرگ‌تر مشاهده می‌کنند. همچنین، همراهی با یکدیگر جلوی احساس تنهایی در دندانپزشکی را از فرزندتان می‌گیرد.

راهنمایی شماره ۶: با دندانپزشک صحبت کنید

تیم دندانپزشکی ما برای برگزاری بازدیدی راحت برای کودک شما، سعی در کمک به شما خواهد کرد. نگرانی‌های خود را با ما در میان بگذارید و ما با کودک شما همراه خواهیم بود تا او راحتی را در صندلی دندانپزشکی بیشتر حس کند. ما از جدیدترین ابزار و تکنیک‌ها در دندانپزشکی کودکان استفاده می‌کنیم و از دندانپزشکی بیهوشی نیز استفاده می‌کنیم تا کودک شما در زمان مراجعه، احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید  14 معیار مهم در انتخاب بهترین دندانپزشک شهر قدس

راهنمایی شماره ۷: آماده کردن فرزندتان

به فرزندتان بدون هیچ اطلاع قبلی ملاقات دندانپزشکی را اعلام نکنید. کودکان به زمان کافی برای فرآیندهای جدید و یا متفاوت نیاز دارند. با فرزندتان درباره آنچه که در این ملاقات انجام خواهد شد، بحث کنید تا بتوانند آماده شوند. اگر فرزند شما نیاز به پر کردن دندان دارد، مطمئن شوید که قبل از ملاقات با دندانپزشک با فرزندتان در این باره صحبت کرده‌اید تا در دفتر دندانپزشکی ترسی نداشته باشند.

راهنمایی شماره ۸: همراه فرزندتان باشید

بعضی از کودکان نیاز دارند که والدینشان همراهشان باشند تا در طی زمانی که دندانپزشک بر روی دندان‌هایشان کار می‌کند، دستشان را بگیرند و اطمینانشان دهند. اگر می‌دانید فرزندتان به اطمینان شما نیاز دارد، نزدیک او بمانید تا در طول نوبت، دستش را بگیرید.

 

منبع: https://redwoodpd.com

اطلاعات نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

پست های مرتبط

پیمایش به بالا
به بالا بروید