مسواک برقی Oral-B

معرفی بهترین مدل های مسواک برقی Oral-B

اشتراک گذاری

آنچه در این مقاله می‌خوانید

 

مسواک برقی Oral-B Smart 6 با ویژگی هایی برای کمک به کامل کردن لبخند و بهداشت دهان و دندان شما کمک میکند. مسواک برقی 6 Oral-B Smart  کنترل فشار لثه را ارائه می دهد تا به طور خودکار سرعت مسواک را کاهش دهد و اگر بیش از حد سخت مسواک بزنید، به طور واضح به شما هشدار می دهد. ایده آل برای محافظت از لثه های ظریف، عادات مسواک زدن شما و همچنین  سلامت دهان و دندان شما را بهبود می بخشد.

مسواک برقی Oral-B Pro 3 با سنسور فشار هوشمند

در حالی که به اندازه Oral B Smart 6 از ویژگی های زیادی برخوردار نیست، Oral-B Pro 3 با امتیاز بسیار بالا به فروش می رسد. هر روز با کنترل فشار لثه قابل مشاهده 360 درجه، تایمر حرفه ای، احساس تمیزی حرفه ای را دریافت کنید و هر 30 ثانیه به شما اطلاع می دهد که ناحیه ای را که مسواک می زنید تغییر دهید.

مسواک برقی حرفه ای

مسواک برقی حرفه ای Oral-B Genius 6000 با کیت بلوتوث

فناوری نوسانی چرخشی نوآورانه برای شل کردن و از بین بردن پلاک

کنترل فشار سه گانه – ثابت شده است که از عادت های ملایم مسواک زدن پشتیبانی می کند. هنگام فشار دادن بیش از حد:

چراغ قرمز روی دسته روشن می‌شود و نشان‌دهنده کاهش فشار است

سرعت به طور خودکار کاهش می یابد، ضربان متوقف می شود

نشانگر Oral-B App نشانگر مسواک زدن بیش از حد تهاجمی است.

قیمت این مسواک برقی 129.99 دلار میباشد.

مسواک برقی قدرت انحصاری Oral-B Genius X Professional با بلوتوث،

مسواک برقی شارژی انحصاری Oral-B GENIUS X Professional با قابلیت اتصال بلوتوث – سر برس گرد نوآورانه با فناوری چرخشی نوسانی برای شل کردن و از بین بردن پلاک. گرد بهتر برای لثه های سالم تر در مقایسه با مسواک دستی معمولی تمیز می شود. این ویژگی ها همچنین شامل کنترل فشار سه گانه برای تقویت مسواک زدن ملایم، فناوری تشخیص موقعیت توسعه یافته با هوش مصنوعی برای کمک به بهبود تکنیک مسواک زدن و هدف قرار دادن هر منطقه میباشد.

بیشتر بخوانید  دلایل تغییر رنگ دندان و معرفی 10 روش سفید کردن دندان خانگی

1سر برس Oral-B CrossAction،

1 سر برس Oral-B FlossAction،

1سر برس Oral-B Sensitive Gum Care

1سر برس Oral-B Interproximal Clean،

1 عدد Oral-B Glide Superfloss

1خمیر دندان کرست، 4.1 اونس

1عدد دهان شویه کرست پرو هلث، 250 میلی لیتر

قیمت این مسواک برقی 139.99  دلار میباشد.

مسواک برقی

مسواک برقی شارژی Oral-B Pro 1000 Power Powered by Braun

ویژگی ویژه  این مسواک برقی تمیز کردن روزانه، حذف 300٪ پلاک بیشتر در امتداد خط لثه در مقایسه با مسواک دستی، میباشد. منبع برق با سیم برق و بسیار نرم میباشد.

تمیز کردن سه بعدی از نظر بالینی ثابت شده است و در مقایسه با یک مسواک دستی معمولی، برای شکستن و حذف 300 درصد پلاک بیشتر در امتداد خط لثه، هست.

مسواک برقی Oral-B Pro 3 3500 – Cross Action

این مسواک برقی به شما کمک می کند تا از لثه های ظریف خود با فناوری کنترل فشار لثه 360 درجه محافظت کنید که سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد و به شما هشدار می دهد که اگر خیلی سخت مسواک می زنید ملایم تر باشید.

این مسواک برقی به از بین بردن 100٪ باکتری ها نسبت به مسواک دستی کمک میکند.

قیمت این مسواک برقی  90.00 پوند میباشد.

مسواک برقی Oral-B iO7 Ultimate Clean –

وقتی از مسواک زدن الکتریکی به iO می‌روید، فراتر از حد معمول می‌رود و به تجربه‌ای واقعاً خارق‌العاده تبدیل می‌شود که متفاوت می‌بینید، می‌شنوید و احساس می‌کنید. این مسواک برقی بهترین پاک کننده با فناوری انقلابی مغناطیسی iO برای احساس تمیزی حرفه ای و تجربه مسواک زدن ملایم را به فرد میدهد.

بیشتر بخوانید  درک التهاب دندان و تأثیر آن بر سلامت دهان و دندان

ترکیبی از سر برس گرد منحصربفرد با میکرو ارتعاشات ملایم برای داشتن دهانی تازه و تمیز و لثه های 100% سالم تر در یک هفته میباشد. عمر باتری این مسواک برقی 12 روز می باشد.

قیمت این مسواک برقی 35.00 پوند میباشد.

مسواک برقی Oral-B Pro 3 – Cross Action

در حالی که فقط برس را دور دهان خود حرکت می دهید، سر گرد منحصر به فرد این مسواک برقی بقیه کارها را انجام می دهد. از اولین روز مسواک زدن با از بین بردن لکه های سطحی لبخند شما را سفیدتر می کند.

تمیز کردن عمیق و سالم‌تر لثه‌ها با کنترل فشار 360 درجه لثه که اگر خیلی سخت مسواک بزنید به‌طور واضح به شما هشدار می‌دهد.

حالت مسواک زدن: تمیز کردن روزانه، سفید کننده و حساس. باتری با یک بار شارژ با باتری لیتیوم یونی بیش از 2 هفته دوام می آورد. با تایمر تعبیه شده 2 دقیقه ای به شما کمک می کند مدت بیشتری مسواک بزنید.

قیمت این مسواک برقی  45.00  پوند میباشد.

مسواک برقی Oral-B

مسواک برقی Oral-B Vitality Pro – ، Duo

مسواک برقی شارژی Oral-B Vitality Pro در مقایسه با مسواک دستی معمولی تمیزی برتر از نظر بالینی اثبات شده را ارائه می دهد. مسواک دارای 3 حالت مسواک زدن است: تمیز کردن روزانه، حالت حساس هست. یک تایمر در دسته به شما کمک می کند 2 دقیقه مسواک بزنید.

این مسواک برقی به تمیزی بهتر و ملایم تر کمک میکند. فناوری تمیز کردن دوبعدی این مسواک در مقایسه با یک برس دستی،  منحصر به فرد هست.برای حذف پلاک تا 100٪ بیشتر، نوسان می کند و می چرخد. سر مسواک گرد میباشد. هر دندان را برای تمیز کردن عمیق و در عین حال ملایم بودن برای لثه ها پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید  جراحی دندان در شهرقدس

مسواک قابل شارژ با باتری مناسب و طولانی مدت هست.سر برس Oral-B از سبز به زرد محو می شود تا زمان تعویض را نشان دهد تا اثر پاک کنندگی 100% حفظ شود. جعبه شامل: 2 عدد دستگیره با تایمر 2 دقیقه ای، 1 عدد شارژر، 2 عدد سر برس است.

قیمت این مسواک برقی  35.00  پوند میباشد.

مسواک برقی Oral-B iO4

مسواک برقی iO 4 دارای بهترین فناوری Oral-B است که یک سر مسواک گرد است. سنسور فشار هوشمند این مسواک  به شما کمک می کند تا از مسواک زدن خیلی سخت یا خیلی نرم جلوگیری کنید تا بهتر از لثه های خود محافظت کنید. Gum Guard زمان صرف شده برای مسواک زدن با فشار زیاد را به شما هشدار می دهد. برای بهترین نتیجه، سر مسواک Oral-B iO خود را هر 3 ماه یکبار تعویض کنید.

سر این مسواک گرد منحصربفرد همراه با ریز ارتعاشات ملایم ترکیب شده است  تا حس دهانی تازه، تمیز و لثه های 100% سالم تر در یک هفته در مقایسه با یک مسواک دستی معمولی داشته باشید. 4 حالت مسواک زدن برای شخصی سازی مسواک زدن: تمیز روزانه، سفید کننده، حساس، فوق حساس.

حالت حسگر هوشمند به قرمز، سفید یا سبز سیگنال می دهد تا به شما هشدار دهد که آیا خیلی سخت، خیلی نرم یا با فشار مناسب مسواک می زنید. جعبه حاوی t: 1 عدد دسته iO4، 1 عدد سر مسواک، 1 عدد شارژر میباشد.

قیمت این مسواک برقی   180.00 پوند میباشد.

اطلاعات نویسنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

پست های مرتبط

پیمایش به بالا
به بالا بروید