درمان ریشه

عصب کشی دندان در شهریار

اگر درد یا حساسیت شدید دندان را تجربه می‌کنید، ممکن است نیاز به عصب کشی دندان داشته باشید. عصب کشی دندان یک روش دندانپزشکی است که برای نجات دندانی که عفونی یا پوسیده شده است انجام می‌شود. در ادامه به طور مفصل‌تر در مورد عصب کشی دندان در شهریار، چرایی ضروری بودن آن، مزایا، خطرات […]

عصب کشی دندان در شهریار بیشتر بخوانید »

ریشه دندان

هنگامی که نیاز به کانال ریشه دندان شما وجود دارد؟

ریشه دندان شما دارای باز شدگی های باریکی به نام کانال ها هستند که حاوی عروق خونی و الیاف عصبی هستند که تغذیه و احساسات لازم برای دندان شما را فراهم می کنند. این عروق و اعصاب نقش مهمی در سلامت دندان شما دارند و اگر ساییده یا عفونی شوند، ممکن است درد به شما

هنگامی که نیاز به کانال ریشه دندان شما وجود دارد؟ بیشتر بخوانید »

کودکان از چه زمانی باید به دندانپزشک مراجعه کنند؟

زبان توت فرنگی

بیماری زبان توت فرنگی بیماری زبان توت‌ فرنگی یک اختلال دهندهٔ پوستی است که در برخی افراد بروز می‌کند. این بیماری با ظاهری قرمز، دردآور و برآمده روی زبان همراه است که می‌تواند برای فرد مبتلا به آن تازگی زندگی را به چالش بکشاند. علاوه بر اینکه این بیماری می‌تواند عوارضی ناخوشایند برای سلامت دهان

زبان توت فرنگی بیشتر بخوانید »

درمان حساسیت دندان